Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

- Sucha Bekidzka - Stryszawa

Niedziela, 27 lipca 2008 · dodano: 27.07.2008 | Komentarze 5

- Sucha Bekidzka - Stryszawa - Lachowice - Koszarawa - Jeleśnia - Korbielów - przełęcz Glinne 809 - Oravska Polhora - Namestovo - Trstena - Liesek - Vitanowa - Oravice - przełęcz Borek 940 - Zuberec - Habovka - Oravsky Biely Potok - Podbiel - Nizna - Tvrdosin - Namestovo - Oravska Polhora - przełęcz Glinne 809 - Korbielów - Jeleśnia - Koszarawa - Lachowice - Stryszawa - Sucha Beskidzka -

taki se wypadzik w nieznane... :)

Kategoria grubooo!, szosowo

nicram
| 23:21 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj JPbike: A tam górskie warunki, kilka drobnych... podjadów ;) gorszy był mocny wiatr :| góry i rower to najlepsze połączenie... nooo prawie....
Zdrów!

k*: miło widzieć komentarz sąsiadki :) aaa... trzeba pokazać ludziom jak jest pięknie w górach... :P Dziękuje i Pozdrawiam! :]

dobra spadam na Kralovą... tam to dopiero będą widoczki... xD
k* | 21:52 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj chyba pomyliles profesje:):) takie foteczki ze ho ho:) ale ty chyba 2w 1...też dobrze:) a tak pozatym niezla trasa...pozdrowionka:)
JPbike
| 21:40 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj Ja też gratuluję za taaki niesamowity dystans jak na górskie warunki ... no i ta średnia ... super :-) ... no tak będę musiał zwiększyć swoją częstotliwość jazdy po górkach ... :-) chyba przeprowadzę sie w góry :-)
Fotki wpadają mi baardzo w oczy :-)
Pozdro :-)
nicram
| 23:28 niedziela, 27 lipca 2008 | linkuj byłeś w mych okolicach... było zaklikać ;) pokazałbym pare ciekawych górek ;P średnia średnią, kilometry kilometrami ważna frajda z pedałowania :))

a dzięki... dziś postanowiłem że we wtorek atakuję wkońcu kralovą holę! (czyli powinno być więcej, jeśli tylko pogoda dopisze...) nareszcie... który to już raz...

Zdrów!
vanhelsing
| 22:58 niedziela, 27 lipca 2008 | linkuj Łoo świetna średnia jak na takie góry ! Ostatnio byłem w suchej beskidzkiej, to na 180 km miałem ledwo 22 km/h średnią ;) Fajne widoczki :]

Gratulacje za dystans ;]

Pozdro :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oscsi