Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Wrzesień, 2007

Romek zadzwonił o 9 że jedziemy

Niedziela, 30 września 2007 · dodano: 30.09.2007 | Komentarze 0

Romek zadzwonił o 9 że jedziemy razem...razem z Januszem... ok, czyli lighcik ;) 10:30 wyjeżdżam i jadę przed nich... było jedno jedyne miejsce gdzie mogliśmy się minąć... jak się później okazało... tam minęliśmy się... :/ a co za kolo nie bierze telefonu ze sobą :/ wrrr... jeszcze próbowałem ich znaleść ale że pojechali tam gdzie mieliśmy nie jechać... peszek...

Tarnawa Dolna - Świnna Poręba (zapora...) - Sucha Beskidzka - ku ździwieniu spotykam szefa na madonnie... ożesz sobie mówię w duchu... ale na szczęście nic nie powiedział że znowu na szosie Fikiego targałem... pewnie będzie op... od bossa :P i tak z km w przeciwnym kierunku, ostatnie instrukcje co do 2 dni :P sam w sklepie... yeah :D - Stryszawa - przełęcz Przysłop - Zawoja - przeł Przysłop - Stryszawa - Lachowice - Koszarawa - Jeleśnia - Krzyżowa - Korbielów - przełęcz Glinne...na podjeździe...który zawsze był trudny dla mnie (?) najpierw dzwonił Mariusz i pyta czy gdzieś nie pokręcimy korbami... później Sąsiadka (Pozdrówki dla Sąsiadek ;) napisała eska... no to odpisuję...piszę i piszę, jedzie się jakoś lekko, nagle patrzę yyy...już jestem na przejściu granicznym... jak ten asfalt szybko leci... :P - Korbielów - Krzyżowa - Jeleśnia - Świnna - Żywiec... mam nadzieję że nie dałem znowu plamy ;) Pozdrówki Jeremi :) - Tresna - Międzybrodzie - Porąbka - Czaniec - Andrychów - Wadowice - Tarnawa Dolna

Wadowice (odwiedzić Romka :P

Sobota, 29 września 2007 · dodano: 29.09.2007 | Komentarze 0

Wadowice (odwiedzić Romka :P ... pomarzyć o madonnie ;) ... i ponownie zabrać szosówkę... ) Później pojechałem pokazać siostrze Kocierz (szkolenie)... no to ni jak nie mogłem zaprzepaścić tego i szosówka do auta i sru na kocierz :D zjazd do Targanic i znowu na Kocierz...bez rozgrzewki ale jakoś to poszło ;) ... - Łękawica - Las - Stryszawa - Sucha Beskidzka - Tarnawa Dolna ;)

Miałem coś dziś zrobić...coś ważnego dla mnie i... i wyluzowałem... może i to dobrze ;) Pozdrówka...

Rower:kulka

do Wadowic kulką ;)

Wtorek, 25 września 2007 · dodano: 25.09.2007 | Komentarze 4

do Wadowic kulką ;) (rzecz jasna do pracy... ale ze mnie pracoholik :P urlop a już drugi dzień z rzędu tam byłem :P ) w pracy Romano przegadał mi żebym wziął szosówkę... no bo jak tyle km robić na mtb... :P a więc jeszcze jeden krótki epizod szosowy :D - Tarnawa Dolna (zawdziewam ciuch DC i jazda ;) ) - Sucha Beskidzka - Stryszawa - Lachowice - Koszarawa - Przyborów - Jeleśnia - Świnna - Żywiec... pozdrówki Jeremi ;) - Łodygowice - Rybarzowice - Buczkowice - Meszna - Bielsko Biała ... na wlocie do Bielska ponad 1 km korek... robotnicy "zostawili" sobie betoniarkę na jednym pasie i dali światełka :P ... jak dobrze że byłem na rowerku, lewy pas... aż żal mi było kierwoców <lol2> hahaha i jaka uprzejmość... gdy się kulali... nie mylić z moim "kulaniem" na kulce :P widząc mnie w lusterku każdy kto tylko był blisko linii środkowej zjeżdżał do zewnątrz... totalny szok... ja byłem w Polsce ?! odradzam Maribex (www.e-rower.pl czy jakoś tak)... obsługa i poszanowanie klienta stoi na poziomie... 2 z + ... byłoby 0 gdyby nie młody chłopak który był normalny... na wylocie z Bielska znowu korek... wcinam batona i wyprzedzam pod górkę samochody... :D później jeszcze Shleha i można cisnąć dalej... już do samych Wadowic było bosko... - Kozy - Kobiernice - Czaniec - Andrychów - Wadowice ...jestem idealny... hehe o 16:56 zjawiłem się w sklepie aby oddać furę i zabrać swoją... szybka wymiana pedałów :P przepięcie koszyka, licznika i zmiana obwodu kółka, Romek podarował mi jeszcze 2 ciacha... zrobiłem także sobie miksturkę... ale za mało cukru i mi pyskiem wykrzywiało :P hehe i do domku już kulanie się kulką ;) primo...

Rower:kulka

do Wadowic pożegnać

Poniedziałek, 24 września 2007 · dodano: 24.09.2007 | Komentarze 0

do Wadowic pożegnać się z szosówką ;( i dokończyć kulkę... kulkę primo :P hehe... w sumie po dzisiejszym dniu nie mam zamiaru jej sprzedawać ;) nie jest taka tragiczna... wręcz ładna ;P później chciałem wrócić przez Leskowiec do domku ale tak zajebiście oznaczonych szlaków to chyba jeszcze nie widziałem... co za g... wylądowałem w Kaczynie i szlak się zerwał... peszek... do domu 25 km asfaltem na moich super antyslickach :| wrrr... kurcze... to gdzieś miesiąc od ostatniego wypadu w góry... od feralnego dnia na Szczeblu... eh... brakowało też tego... ja kocham szosę i góry (terenowo) :D hehehe

Tarnawa Dolna - Wadowice

Niedziela, 23 września 2007 · dodano: 23.09.2007 | Komentarze 1

Tarnawa Dolna - Wadowice - Zator - Oświęcim - Brzeszcze - Pszczyna - Brzeszcze - Zasole - Wilamowice - Kobiernice - Czaniec - Andrychów - Wadowice - Tarnawa Dolna

po wczorajszym Dżemie... na którym było by całkiem przyjemnie... gdyby nie mój problem... :/ i powrocie coś po 1 w nocy... dziś nie czułem się najlepiej co wykorzystał Romek :P aaa... każdy może mieć słabszy dzień ;)

Z Romkiem do Pszczyny... "to, to są mięśnie... a Ty masz jak dziewczyna" <lol2> tak tak Pani Jadziu :P jeszcze by Romana zgwałciła... hehe

Wadowice (praca...)a

Sobota, 22 września 2007 · dodano: 22.09.2007 | Komentarze 0

Wadowice (praca...)

a miałem być już bez szosy... ale za to z moją kulką... no ale komplikacje przy kulce (niech "żyje" Rowmix...żenada... :/ ), a tak jutro poszusujemy... kierunek Pszczyna... <lol2>

Wadowice

Czwartek, 20 września 2007 · dodano: 20.09.2007 | Komentarze 0

z pracy...rama

Środa, 19 września 2007 · dodano: 19.09.2007 | Komentarze 2

z pracy...

rama już "przyszła" ... może jutro będą części przełożone ... ale te kolory :| nie chce ktoś kupić ramy kona kula primo 19" ?? ;)

Rower:

do pracy... powrót busem...

Wtorek, 18 września 2007 · dodano: 18.09.2007 | Komentarze 0

do pracy... powrót busem... wrrr... ten deszcz...