Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

hyh... miała być Kralova

Wtorek, 29 lipca 2008 · dodano: 30.07.2008 | Komentarze 6

hyh... miała być Kralova Hola, wg mapy 160km w jedną strone, w rzeczywistości mogę powiedzieć że nieco ponad 200, nie czułem się też najlepiej i zrezygnowałem w Popradzie... nudna fotka...później

- Sucha Beskidzka - Maków Podhalański - Osielec - Jordanów - Skomielna Biała - Rabka Zdrój - Chabówka (zakopianką po NT... przyjemny podjeździk ;) - Nowy Targ (na wyjeździe z NT pojawiły się mgły, bardzo gęste, temperatura przez to bardzo się obniżała, więc musiałem zawrócić do centrum i poczekać do wschodu słońca... wrrr, chyba mnie to dobiło...) - Gronków - Białka Tatrzańska (...kurrr nie pojade na 24h maraton...:(( - Bukowina Tatrzańska - Polana Kotrysówka/Głodówka 1138 - Łysa Polana - Tatranska Javorina - Podspady - Zdiarske Sedlo 1081 - Zdiar - Tatranska Kotlina - Kezmarske Zlaby 910 - Tatranska Lomnica - Vel'ka Lomnica - Poprad - Vel'ka Lomnica - Tatranska Lomnica - Kezmarske Zlaby 910 - Tatranska Kotlina - Zdiar (kryzys, zaczyna się kolejny podjazd w słońcu...ale po chwili odżyłem i gnałem ze średnią 20 km/h...) Zdiarske Sedlo 1081 - Podspady - Tatranska Javorina (przydrożny wodopój...hura! ;) - Łysa Polana (a tutaj dopiero dostałem "kopa" nie wiem czy ten podjazd jest tak płaski że ciągle jechałem 19-20, pod koniec nawet 26-27 a na finishu 37km/h...hm ;) mimo to wiedziałem że za jakiś czas będę umierał ;) - Wierch Poroniec 1101 - Zakopane - Kościelisko - Witów - Chochołów - Podczerwone - Czarny Dunajec - Piekielnik - Jabłonka (przedziwny stan w jakim jechałem... spowolniona reakcja, jakbym podzielił się na ciało które parło do przodu i umysł który myślał zupełnie o czymś innym, wkońcu stwierdziłem że trzeba odpocząć bo to się może źle skończyć... Ponownie na Przysłopie, pewna Osóbka poprzez rozmowe doprowadziła mnie do stanu przyzwoicie normalnego, ale cóż z tego jak po kilku minutach to samo... Już nigdy nie pojadę bez choć chwili snu...:/ ) - Zubrzyca Dolna/Górna - przełęcz Krowiarki 1012 - Zawoja - przełęcz Przysłop 661 - Stryszawa - Sucha Beskidzka -

Kategoria grubooo!, szosowo

nicram
| 16:24 sobota, 13 grudnia 2008 | linkuj van.. niestety nie da się bo w pewnym miejscu jest bład na mapmyride... może kiedyś go poprawią to wrzucę wykres :)
vanhelsing
| 15:55 sobota, 13 grudnia 2008 | linkuj Pięęęknaa trasa, próbowałem pokonać te tereny słowacki w sierpniu, ale przy jeździe z szosowcem po 150 km doszedłem do wniosku, że 300 nie zrobię samotnie :P

Jak chcesz wykres, to narysuj sobie traskę na mapmyride :) Tam oblicza i km i rysuje przewyższenia :)
karla76 | 20:40 piątek, 1 sierpnia 2008 | linkuj piękne te "nudne fotki":)))))
nicram
| 07:24 czwartek, 31 lipca 2008 | linkuj i tak będzie mi tu brakowało wykresu przewyrzszeń by ukazać jak przebiegała trasa ;) Ale looz, zapewne wyruszymy z matkiem i karolem w sierpniu ale na dwa dni, lecz żeby nie było za łatwo, postanowiłem że wyjadę na kralovą i wieczorkiem i następnego dnia rankiem xD

wielki? tiaaa... wcale że nie, wg mnie optimum... ;) fotka będzie dopiero jutro...taką mam nadzieję ;)

Pozdrowionka!
MARECKY
| 23:29 środa, 30 lipca 2008 | linkuj Elegancki dystans, elegancki :-). Gratulacje!
karla76
| 21:35 środa, 30 lipca 2008 | linkuj dżizas...jakikolwiek komenatrz zbędny:)))jesteś wielki:)nie pisz ,że nie dojechałeś bo sam dystans wymiata:))))
czekam na fotke "nudną"

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emumi