Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

łańcuchy i takie tam...

Niedziela, 17 maja 2009 · dodano: 17.05.2009 | Komentarze 2

z Mariuszem... w Zabrzeżu wymiana łańcucha Karoliny, później już z bólem ud resztę dystansu, w Waksmundzie powiedziałem Mariuszowi by dał mi w końcu zmianę bo jechało się tak se przez nie byle słaby wiatr, w Nowy Targu chciałem już obrać kierunek dom, ale twardym... trza być, kierunek najdłuższy podjazd dzisiejszego dnia - droga na Łysą Polanę, później Zakopane i takie tam pomniejsze Krowiarki, Przysłopy ;) Mariusz w Zawoi nie dał się namówić na Przysłop więc już sam...

- Zembrzyce - Sucha Beskidzka - Maków Podhalański - Osielec - Jordanów - Rabka Zdrój - Mszana Dolna/Górna - Szczawa - Zabrzeż - Ochotnica Dolna/Górna - Knurów - Waksmund - Nowy Targ - Białka Tatrzańska - Bukowina Tatrzańska - Łysa Polana - Zakopane - Kościelisko - Czarny Dunajec - Piekielnik - Jabłonka - Zubrzyca Dolna/Górna - Krowiarki - Zawoja - Przysłop - Stryszawa - Sucha Beskidzka - Zembrzyce -

tatry gdzieś się zlały... ;)