Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:heckler

polica....

Niedziela, 24 maja 2009 · dodano: 27.05.2009 | Komentarze 0

- Sucha Beskidzka (już w tarnawie zamknięty szlaban z powodu pociągu na pokładzie którego był Krzysztof ;) zatem spóźniłem się nieco, choć mijał mnie dopiero przy pksie w suchej...) - Zasypnica - czarny szlak na przełęcz Przysłop, następnie stokówką po zielony szlak wiodący do Zawoi przez przełęcz Klekociny (i tutaj już poczułem "moc" zjazdową z1 fr sl :), w centrum Zawoi uzupełniamy zapasy, po czym wspinamy się asfaltem na przełęcz Krowiarki, na podjeździe dojechaliśmy pewnego Pana którego spotkałem ze dwa lata temu wracając ze Słowacji, chwilkę pogadali, oczywiście pytanie czy jeżdżę w klubie... <lol> tak tak, oczywiście, langa wygrywam, tzn. znajomy ;) z Krowiarek już teren godzien fulla - czerwony szlak aż po przełęcz Malinowe przez Police, Hale Krupową, Okrąglicę... na koniec pasma Policy zmieniliśmy nudzący się kolor czerwony na niebieski do Juszczyna, już tam nie pojadę, zapowiadało się super, po chwili pełno zwalonych drzew, niezliczone ilości luźnych sporej wielkości kamieni... ogólnie daliśmy rade, jeden szybciej, drugi wolniej... ale to bez znaczenia ;) W Białce patrzę na czasomierz, jeszcze sporo czasu, pytam kolegi czy ma jeszcze siły, odpowiedź pozytywna, kierunek Zawoja a następnie czarny szlak na przełęcz Przysłop (początek pion... ale z ecc nie był mi straszny). Zjazd do Suchej czerwonym szlakiem, końcówka... ehhh, chciałbym kiedyś napotkać na taki zjazd mający kilka km delikatnie udeptaną polanką... Na pkp zostało w sam raz czasu by Krzysztof kupił bilet i krótko podsumować wypad... w międzyczasie już wydzwaniali za mną, problemy z kompem, ale jeszcze musiałem zaliczyć Tarnawiskie :D

z premedytacją... ;)

kolegen już padł...

...by po chwili powstać i cyknąć fotkę dzisiejszej zdobyczy