Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

Eska Fujifilm Bike Maraton Krk

Niedziela, 28 czerwca 2009 · dodano: 28.06.2009 | Komentarze 2

i jedno wielkie przebijanie się z ostatnich miejsc do przodu...
gdzieś na trasie spotkałem JPbike (nie dał znać że tu będzie... a szkoda) albo raczej to on mnie (wołał) :) ale odrazu też machnął bym "jechał" dalej, na błoniach rozglądałem się, ale bezowocnie :)
psychicznie nastawiłem się na deszcze, burze, grady, a tu jeszcze słońca wylazły... ;P

dzięki tym z którymi przebywałem przed i po maratonie... :)
nooo i tej osobie co zadzwoniła, a mnie nie... :)

Gratulacje dla najlepszej "Krakuski" :D

aaa zapomniałbym... Open- 79, M2- 42 (Mega)

Pozdrowionka!

nicram
| 06:30 wtorek, 7 lipca 2009 | linkuj Hmm... nie był udany bo na ostatnich 15km miałem skurcze, traciłem a nie wyprzedzałem, ale co tam, jest jeszcze jeden krakowski... :D tylko wcześniej muszę wrócić z CMC...
Startowanie z osatniego jest fajne, przynajmniej pod kontem ilości wyprzedzonych ludzi i śmiesznych sytuacji, a najbardziej w maratonach kocham gdy ludzie sypią k* h* c* itp. narzekając na rowery, no poprostu bajka :P albo gadają do siebie :D
Ja sporo czasu spędziłem przy mecie, później pod "sceną" i pojechałem do domu...
Pozdrówka!

ps. gratki za wyniki :)

JPbike
| 05:58 wtorek, 7 lipca 2009 | linkuj Gratki za udany bikemaraton ... wiem jak to jest start z ostatniego sektora :)
Tak, jak mnie nagle wyprzedziłeś to przez jakiś czas w totalnym błocie goniłem Cię i właśnie tak się spotkaliśmy, nie chciałem Ci zaniżać wyniku :) i też liczyłem na spotkanie na mecie (blisko 2 godziny stałem w kolejce do myjni) ... trudno ...
Pozdrowionka

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sciuz