Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

P-śl

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 20.04.2010 | Komentarze 4

objazd trasy pierwszego tegorocznego maratonu z niunią, dziunią i kulką :]

na samym początku zakończylibyśmy dzisiejszy wyjazd, kiedy to niunia rozmawiała przez telefon, zbliżając się do podjazdu wpadłem na genialny pomysł ulżenia kobiecie, zajechałem z prawej, zapytałem czy zmienić bieg na lżejszy, przytaknęła więc jak najdelikatniej to zrobiłem, gdy już puszczałem dziunię ta zapragnęła kulki i scaliły się na moment rogami, po czym jednoręka niuńka wyleciała na sąsiedni pas drogi niemal leżąc na asfalcie (było niefajnie...) i tu stał się cud, wyratowała się ufff... momentalnie roztrzęsiona podziękowała za rozmowę i schowała telefon... szczęście też że chwilowo nie było autów, no cóż, gUpota ludzka... :]
sama trasa całkiem przyjemna, choć słaba technicznie, ale za to szybkie zjazdy z kilkoma fajowymi zakrętami :]
z centrum P-śla pojechaliśmy na "działkę" (faaajne miejsce...) opłukać dziewczyny, robiąc sobię gdzieś przerwę na wygrzewanie się w słońcu, efektem tego jest pierwsza tegoroczna opalenizna! ;)

dzięki niunia! było fajnooo! :]
aaa-aaaaAAAAAAAAAA!!! zrób coś z sobą! prąciem... ;)