Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

Cyklokarpaty - Strzyżów

Niedziela, 27 czerwca 2010 · dodano: 27.06.2010 | Komentarze 6

Maraton którego nie miałem w "kalendarzu", miał być Puchar Beskidów w Węgierskiej Górce, ale jednak z czasem stwierdziłem że jadę na CK, tzn. chcę, bo jak zwykle problem z transportem. Ostatni akt desperacji, jeśli nic z tego nie wyjdzie, trudno, jadę do Węgierskiej Górki, poszedł sms do Justynki, po chwili dzwoni Jarek i... jedziemy! ufff :] oczywiście żadne z nich nie chciało tam jechać ale przeze mnie się zebrali... Trasa maratonu bardzo fajna, poza jedną porażką: nieoświetlony tunel (~300m) jakimś cudem nikomu (chyba) nic się tam nie stało. Niestety na pierwszym dłuższym zjeździe snejkus i marzenia (?!) o dobrym wyniku poszły wraz z powietrzem z owej dętki. Ale jedziemy dalej, podjazdy to istna bajka, nie wiem o co chodzi, ale sam siebie zaskoczyłem, zjazdy... rozkręcam się aż miło, treningówka na ukończeniu, wracamy do jazdy hardtailem w górach, będzie tylko lepiej! Po raz pierwszy wygrałem... gadgeta w tomboli! co prawda mnie się nie przyda, ale ktoś inny skorzysta! :] Jeden minus do organizatorów, że za miejsca 4-6 (?) nie wręczono choćby najmniejszego gadgetu, tylko napisy na cieńkiej powłoce skóry drzewnej licząc że to ich zadowoli...

Cóż, sezon nadal trwa, jeszcze będzie pięknie! :]

Chacarron Macarron ogólnie zwalnia, co prawda Niunia nadal okupuje podium ale... ale. hihi, w Pruchniku stoisz najwyżej!
Justynka jak zwykle, nawet totalnie zmęczona wygrywa... Przed startem tylko słyszymy jęk dziewczyn kiedy dowiadują się że Tysia przyjechała... fantastyczne to było! :]

Kategoria imprezy..., z Natką

nicram
| 11:46 sobota, 9 października 2010 | linkuj Oj tak, Justynka to równa babka ;)
To podobnie jak Natalia... Ona nic nie jeździ! Poza zawodami nie zrobiła więcej niż 400-500km! są dziewczyny co robią po kilka tysięcy km rocznie i są gorsze od niej czy Andżeliki... predyspozycje to One mają... :)
lemuriza1972
| 11:02 sobota, 9 października 2010 | linkuj no wiesz Justyna wzbudza wielki respekt:)
Dla mnie jest wzorem, rzecz jasna niedoścignionym.
U GG zdarza się i to często, ze mnie dubluje jadąc giga, fakt wyjeżdza godzinę wczesniej ale i tak...
Na Cyklo jej pojawienie się to wiesz .. myslę wielki zaszczyt dla tej imprezy.
A dziewczyny jęczały, może myslały ze mega będzie jechać, wtedy toby je rozstawiła po kątach.
Ja jak ją zobaczyłam pomyslałam tylko.. no to jedno miejsce w doł:)
Andżelika jak przytrenuje to oj będzie ciekawie... ona niewiele jeździ w tygodniu i ja sama jestem zdumiona skąd w niej tyle mocy...i jak to sie dzieje ze tak jeździ.. doświadczenie prawie zerowe ( to był jej pierwszy regularny sezon), bez treningu praktycznie, wsiada i jedzie.
Talen bez dwóch zdań
nicram
| 17:04 piątek, 8 października 2010 | linkuj czy ja wiem.. dla nas było to wystarczająco mocne! :) hihi
oj tak, z Andżeliką są na podobnym poziomie, przynamniej miała z kim powalczyć.. :)
Pozdrowionka!
lemuriza1972
| 13:00 piątek, 8 października 2010 | linkuj wielkiego jęku to pewnie nie było bo i dziewczyn na giga niewiele:)
a Natalia to myślę, ze nie zwolniła tylko się jej mocna rywalka pojawiła:)
Pozdrawiam i do zobaczenia gdzieś na trasie:)
nicram
| 06:31 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj ok, przyznaje się do błędu... jakby nie patrzeć, punktów jest więcej niż w ubiegłym tygodniu... Strzyżów był mocniej obstawiony, ino... ;)
niunia | 18:59 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj "Chacarron Macarron ogólnie zwalnia"
mało to motywujące, co napisałeś... :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini