Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

Cyklokarpaty - Iwonicz

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 0

rano po Olę pod krokusa, tam zostawiam telefon na dachu auta i... miałem telefon ;/ fakt faktem że nie mój bo siostry, ale karta już własna... na szczęście w poniedziałek odzyskałem go, jednak są Ludzie :)

trasa maratonu... słaba, krótka, oznakowanie dobre (ale pomimo tego pobłądziliśmy), który bym był gdyby... szkoda nawet się nerwować się. tego roku nie jest mi dane osiągnięcie dobrego wyniku, jak nie sprzęt to znowuż ja. dziś sprzęt nie zawiódł, fizycznie było świetnie no aleee gapiostwo nie popłaca, ciekawe co będzie znowu w gorlicach...

Dziunia dawno nie pokazywała fochów... choć przegrana o pół roweru to żadna przegrana, jednak boli, poprostu Niunia za mało... ją pieści. czas ją uspokoić...

w takim gronie to można startować...

...szkoda że tylko na starcie razem. ;)