Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:

Romek zadzwonił o 9 że jedziemy

Niedziela, 30 września 2007 · dodano: 30.09.2007 | Komentarze 0

Romek zadzwonił o 9 że jedziemy razem...razem z Januszem... ok, czyli lighcik ;) 10:30 wyjeżdżam i jadę przed nich... było jedno jedyne miejsce gdzie mogliśmy się minąć... jak się później okazało... tam minęliśmy się... :/ a co za kolo nie bierze telefonu ze sobą :/ wrrr... jeszcze próbowałem ich znaleść ale że pojechali tam gdzie mieliśmy nie jechać... peszek...

Tarnawa Dolna - Świnna Poręba (zapora...) - Sucha Beskidzka - ku ździwieniu spotykam szefa na madonnie... ożesz sobie mówię w duchu... ale na szczęście nic nie powiedział że znowu na szosie Fikiego targałem... pewnie będzie op... od bossa :P i tak z km w przeciwnym kierunku, ostatnie instrukcje co do 2 dni :P sam w sklepie... yeah :D - Stryszawa - przełęcz Przysłop - Zawoja - przeł Przysłop - Stryszawa - Lachowice - Koszarawa - Jeleśnia - Krzyżowa - Korbielów - przełęcz Glinne...na podjeździe...który zawsze był trudny dla mnie (?) najpierw dzwonił Mariusz i pyta czy gdzieś nie pokręcimy korbami... później Sąsiadka (Pozdrówki dla Sąsiadek ;) napisała eska... no to odpisuję...piszę i piszę, jedzie się jakoś lekko, nagle patrzę yyy...już jestem na przejściu granicznym... jak ten asfalt szybko leci... :P - Korbielów - Krzyżowa - Jeleśnia - Świnna - Żywiec... mam nadzieję że nie dałem znowu plamy ;) Pozdrówki Jeremi :) - Tresna - Międzybrodzie - Porąbka - Czaniec - Andrychów - Wadowice - Tarnawa Dolna