Wszystkie km: 58150.70 km

button stats bikestats.pl 2008
button stats bikestats.pl 2007
button stats bikestats.pl 2006

Wykres roczny blog rowerowy nicram.bikestats.pl

Rower:kulka

Ambitny plan...plan...miał

Niedziela, 22 czerwca 2008 · dodano: 24.06.2008 | Komentarze 2

Ambitny plan...plan...

miał być duet, ale gdy kuba zobaczył nasz plan na niedziele...a w zasadzie jeden wraz "pilsko" otrzymałem
"- łojojoj
- :D
- to ja chyba mykam z wami"

matek nalegał na rozpoczęcie wypadu o 9:00...

- Nizień - przełęcz Śleszowicka - Leskowiec (odziwo to pan wadowiczanin zanotował spóźnienie...) - Łamana Skała (matek łapie gume...) - Potrójna - przełęcz Skaliste (matek & ja pojechaliśmy do przodu a kuba zatrzymał się by pokręcić w marathonie, pod koniec kamienistego zjazdu czułem mocne bujanie koła napędowego, już wiedziałem co mnie czeka... podczas zmieniania dętki zastanawialiśmy się gdzie kuba... brak zasięgu, decyzja... matek jedzie zobaczyć co z nim, ja kończe serwis, po chwili słyszę głos matka "gacek jest za zakrętem!" wyłania się kuba, pytam - "co tak długo?" - "to samo" :P ...i kolejne stracone minuty) - przełęcz Kocierska (tempo było zacne... w połączeniu z upalem zaczęło dawać o sobie znać... a to dopiero początek! krzyczałem w myślach, zapdają pierwsze decyzje co do skrócenia trasy...) - Żar (zapachniało USA'mi, gdy na zjeździe wyprzedzili nas chopaki na deskach kiedy to jechaliśmy ze względu na szersze opony zaledwie 60, nawet dojście do 70 nie zbliżało nas do ucieczki...respekt!) - Tresna - Oczków - Moszczanica - Kocurów - Świnna - Przyłęków (Jałowiec zagrożony...) - Groń - Jastrzębica - przełęcz u Poloka - Juszczynka - Lachowe Młaki - Stacja Turystyczna Słowianka... (posiłek, trzeba przyznać że Pan z owej stacji potrafi ugotować zupe...zupki chińskie, choć tyle, bo nie chcę nawet pisać jakie słowa matek wypowiadał pod jego adresem nieco dalej podchodząc na Romanke...150m podprowadzicie a później sobie pojedziecie pięknym trawersem...tiaaa...prowadziliśmy nawet nie wiem ile dokładnie, ale coś w granicach godziny... :/ pilsko odpada, nawet miziowa, nie wspominając o jałowcu i mędralowej... wypyt :[ matek nawet na zjeździe z tej góry mówił że ma obiecany piękny trawers :P) czyli Romanka - przełęcz Pawlusia - Rysianka - masakryczny zjazd i metaliczny zapach spod tarcz, tył najprowdopobniej się zagotował, zapiekł i jedyne co mogłem zrobić to rozepchać tłoki pozostając jedynie z przednim hamulcem - Sopotnia Wielka Kolonia - Sopotnia Mała - Jeleśnia - Przyborów - Koszarawa - Lachowice - Stryszawa - Sucha Beskidzka -